страна.мк лого

4:46 AM 3/5/2021 Времето во Скопје: 3°C

Хороскопскиот знак открива што треба да јадете и каква храна да избегнувате

страна.мк

23/02/2021

Здравјето и храната се директно поврзани. Она што ќе одлучиме да го внесеме во организмот, може многу да влијае на нашето здравје. Некои намирници можат да ни користат, други можат да ни одмогнат и да предизвикаат проблеми.

 

Изборот на храна е одличен и понекогаш е тешко да се избере што да се јаде. Астрологијата исто така може да ви помогне во тоа, бидејќи хороскопскиот знак открива и што треба да јадете и што треба да избегнувате.

 

Овен

Овните се генерално со добро здравје и силен имунитет. Сепак, најверојатно страдаат од киселини и проблеми со акни. Ако сте родени во знакот Овен и сакате да пиете алкохол и да јадете зачинета и солена храна, треба да го намалите. Најздравиот избор за Овен е маслинки, краставици, спанаќ, грав и банани. Ова се храна која ќе ви помогне да останете енергични и здрави.

 

Бик

 

Биковите имаат силно тело и голем апетит и се помалку чувствителни на болка. Познати се по тоа што покрај запек имаат и проблеми со тироидната жлезда. Личностите родени во овој знак треба да бидат внимателни со тешката храна и да го намалат внесувањето на брза храна. Брусница, блитва, карфиол и рен се храна што треба да се најде во менито Бик во поголема мера. Тие го промовираат здравјето на тироидната жлезда, а исто така помагаат во борбата против запек.

 

Близнаци

Близнаците се психички послаби, премногу загрижени и вознемирени. Треба да внимавате на проблемите со нервниот систем и здравјето на белите дробови. Кафето, храната со квасец и туберкулозниот зеленчук нема да им помогне, но поради сопственото здравје можат да посегнат по грав, праски, сливи, спанаќ, риба, школки и ориз. Овошјето како портокал, грејпфрут, грозје, јаболка и бадеми ќе бидат добра замена за кафето, а белите дробови ќе го ценат тоа повеќе. Диетата која ги вклучува овие намирници, заедно со квалитетен одмор, ќе биде добар метод за намалување на анксиозноста.

 

Рак

Ракот е знак на посиромашно здравје кај младите, што постепено се зајакнува во зрелоста. Тие главно имаат проблеми со дигестивниот систем, најчесто поради прекумерно внесување масна храна, сол и рафиниран шеќер. Тие можат да уживаат во пржени компири, но не секој ден, па дури и секој втор ден. За раковите, најдобриот совет е да се свртат кон јадење овошје, зеленчук на пареа, домати, цвекло, вегански јогурт и природен шеќер.

 

Лав

Лавовите се во добра здравствена состојба и не се разболуваат често, а кога тоа ќе се случи, закрепнувањето е брзо. Тие можат да уживаат во речиси секоја храна, се додека не претеруваат. Тие сметаат дека е тешко да се вари зачинета храна и млечни производи, па затоа станува збор за храна чиј внес треба да се минимизира. Тие треба да содржат многу протеини во нивната исхрана, така што интегралните житарки, ориз, агруми, јаболка, праски, корен зеленчук, смокви и ореви се најдобриот избор.

 

Девица

Луѓето родени во овој хороскопски знак можат да страдаат од проблеми поврзани со цревата и нервниот систем. Девицата треба да ужива во чоколадо и тешка храна во умерени количини, а најважно е да ја наполните чинијата со влакна и омега-3 масни киселини. Затоа, се советува да консумирате авокадо, јајца, риба и свежа морска храна, како и овес, овошни салати, овошни сокови, банани, супи, чаеви и бадеми. Девиците се долготрајни и остануваат здрави се додека се грижат за своето тело.

 

Вага

Вагите се подложни на заболување на бубрезите и поверојатно е да се соочат со промени во расположението. Треба да избегнуваат газирани пијалоци, алкохол и преработен шеќер, или барем да го намали нивниот внес на најниско можно ниво. Карфиол, боровинки, грозје, лук, маслиново масло, зелка и пиперки ќе помогнат во подобро функционирање на бубрезите, а за полесно варење, Вагата е поздрав избор да јаде пилешко без кожа затоа што ќе му го олесни варењето на организмот, што ќе им помогне останете смирени и помалку веројатно ќе доживеат промени во расположението.

 

Шкорпија

Припадниците на овој знак имаат поголема веројатност да се соочат со проблеми со уринарниот систем, односно воспаление на мочниот меур и инфекции. Затоа им се препорачува да избегнуваат алкохол и масна храна, додека им требаат течности, затоа треба да пијат многу вода. Аспарагус, краставица, банани, бадеми, кокос, праз, домати и зелена салата се одличен избор за здравјето на Шкорпија, додека јадењето цреши, урда, кромид и пашканат може да го подобри нивното расположение.

 

Стрелец

Стрелецот е знак склон кон дебелеење. Прекумерната тежина може да резултира со повеќе здравствени проблеми, па затоа треба да избегнувате чоколадо, солени сосови и шеќер. Стрелецот треба да јаде храна богата со протеини, како што се цвекло, домати, сливи, пилешко и риба. Цели житарки, круши, јаболка, портокали, јагоди и корен зеленчук се исто така добар избор за нив.

 

Јарец

Јарецот има послаби коски и заби во споредба со другите хороскопски знаци. Тие треба да избегнуваат солена храна, чоколадо и мешунки и да посегнуваат по храна збогатена со калциум како млеко, јогурт, сирење, сардини, грав, леќа и смокви. Ориз, овошни сокови, овошни салати, зелка, пченка, чаеви и супи се нешто во кое Јарецот може да ужива колку што сака.

 

Водолија

Циркулацијата на крвта е важна за здраво тело, а Водолијата е знак кој има најмногу проблеми со тоа. Припадниците на овој знак треба да јадат храна што не создава премногу притисок врз срцето, а масната, солената и слатка храна не се вклопуваат таму. Добар избор е јастог, туна, спанаќ, пченка, бадеми, ореви и круши, како и овошни сокови, јаболка, портокали, круши, целер, пченка, моркови, домати и брокула.

 

Риба

Храната што го поддржува здравјето на крвта, црниот дроб и мозочните функции е здрав избор за Рибите. Треба да се избегнува алкохол, масна и солена храна, како и кафе. Храната богата со железо и протеини како жолчки, остриги, црн дроб, јачмен, грав, спанаќ, зелена салата, суво грозје, урми и посно говедско месо се многу корисни за одржување на здравјето на рибите. Овошјето како јаболка, грозје, портокали, сливи и праски, исто така, придонесува за нивната сила и целокупното здравје.