strana.mk
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • ПОЛИТИКА
  • ЗАБАВА
  • БИЗНИС
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗДРАВЈЕ
Reading: Електричните автомобили не се толку едноставни како што изгледаат, колку чинат „чувствителните“ делови?
Сподели
Font ResizerAa
strana.mkstrana.mk
  • МАКЕДОНИЈА
  • БАЛКАН
  • СВЕТ
  • БИЗНИС
  • ЕКОНОМИЈА
  • ЗДРАВЈЕ
  • ПОЛИТИКА
  • ЗАБАВА
Заследи нѐ
strana.mk > Blog > БИЗНИС > Електричните автомобили не се толку едноставни како што изгледаат, колку чинат „чувствителните“ делови?
БИЗНИС

Електричните автомобили не се толку едноставни како што изгледаат, колку чинат „чувствителните“ делови?

Објавено August 3, 2025 11:20
strana.mk
Сподели
Сподели

Времето на асимилација заврши и електричните автомобили почнуваат да личат повеќе на обични автомобили. Иако се вели дека се лесни за одржување и генерално се расипуваат помалку од нивните конкуренти со мотори со внатрешно согорување, постои една компонента за која се претпоставува дека никогаш нема да откаже.

Во не толку далечното минато, немаше толку многу опции за полнење гориво на автомобилот, па одлуката честопати се вртеше околу бензин или дизел. Денес, имаме повеќе опции со хибриди и наводно поедноставни електрични погони. Веројатно сте слушнале дека тие се расипуваат поретко затоа што имаат помалку подвижни делови. Да бидеме прецизни, бензинскиот мотор има околу 100, додека електричниот мотор има само четири подвижни делови. Бидејќи батеријата чини околу 40 проценти од вредноста на автомобилот, тоа е првото нешто на кое се сомневаме кога станува збор за дефекти. Сепак, постои една компонента во погонскиот склоп за која производителите не нудат толку долга гаранција како батеријата.

Точно е дека ќе заштедите на одржување, бидејќи додека возилото е под гаранција, обично само филтерот за климатизација се заменува на секои две години и се врши визуелен преглед. Сепак, се претпоставува дека електричниот мотор е компонента што никогаш нема да откаже, но може да откаже. Важно е да се запомни дека електричните мотори работат на многу високи напони – над 600 V – и генерираат многу топлина што може да ги изгори лежиштата или четкиците.

Моторите на електричните автомобили не се бесмртни. Заменувањето на истрошените лежишта кај електричниот мотор е исто толку скапо како и заменувањето на системот за вбризгување кај дизел моторот. Значи, електричните мотори не се толку докажани како моторите со внатрешно согорување, а купувачите на електрични автомобили всушност собираат вредни информации за производителите. Кај електричните мотори, не се само четкичките кои се најсклони кон дефекти; инверторот исто така може да откаже. Кога ќе се случи ова, автомобилот нема да запали кога ќе влезе во режим на „заштита“, за што ве предупредува. Инверторот не може да се поправи; се заменува целосно и чини најмалку помеѓу 1.000 и 4.000 евра.

Доколку некој од лежиштата откаже, ќе забележите тропање на електричниот мотор и потребно е да побарате техничка помош, бидејќи тоа може да предизвика проблеми со прегревање. Ова обично се означува со предупредувачко светло на контролната табла и може да предизвика оштетување на изолацијата на кабелот, губење на моќност или неможност за стартување на моторот, покрај оштетување на намотката на роторот. Друга чувствителна компонента е вратилото на роторот. Ако се избалансира поради силен удар при несреќа, ова предизвикува забрзано абење на лежиштата на моторот. Ќе го забележите ова бидејќи овој дефект се манифестира како SUS мотор, со тресење и губење на моќност. А поправката е скапа. Колку чини оваа услуга? Заменувањето на целиот електричен мотор во Volkswagen ID.4 чини помеѓу 4.000 и 8.000 евра, без да се вклучат трошоците за работна сила. Во Tesla Model 3, еден мотор чини помеѓу 2.500 и 6.000 евра; замената на гореспоменатите лежишта чини најмалку 1.500 евра, а околу 4.000 евра ако ги замените сите, а практиката е да ги замените сите.

TAGGED:електрични автомобилимоторрасипечувствителни делови
Сподели ја оваа статија
Email Copy Link Print
Претходна статија Французите открија каква улога ќе има Новак во Ле Ман
Следна статија Српскиот рапер Раста уапсен во Охрид, не стигна да настапи со Џејсон Деруло – ова е причината

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Ова е храна богата со магнезиум

Повеќето луѓе не сфаќаат колку е важен магнезиумот за здравјето. Магнезиумот е…

August 2, 2025
Пиењето кафе може да биде опасно, еве што вели науката за тоа!

За многу луѓе, кафето е незаменлив дел од секојдневието – посебно наутро.…

August 2, 2025

На ГП „Табановце“ влегле над 133 илјади патници, на ГП „Богородица“ излегле скоро 38.000

Екот на туристичката сезона, празничниот викенд,…

August 3, 2025

(ВИДЕО) Избувна пожар кај Желино

Пожар попладнево избувна во тетовско Желино,…

August 3, 2025

(Видео) „Ова не се случило 20 години“ – снег ја парализира Австралија, завеани градови, заглавени возила

Неколку градови во источна Австралија се…

August 3, 2025

Илиевски: Има ли „Алказар Енерџи“одобрение за градба или не, каков е бизнис интересот на Божиновска и Мицкоски?

Владата на ВМРO-ДПМНЕ прави класична распродажба…

August 3, 2025

РАЗНО

БИЗНИС

На Германија и требаат 300.000 нови станови годишно

На Германија и требаат околу 320.000 станбени единици годишно до 2030 година, според Федералниот институт за истражување на градежништвото, урбаното…

March 23, 2025
БИЗНИС

Мета почна да отпушта работници, 3.600 работни места се укинуваат

Компанијата Мета почна да испраќа известувања за отпуштања на вработени во САД, што може да доведе до укинување на илјадници…

February 11, 2025
БИЗНИС

Кинеските брендови го освојуваат европскиот пазар со рекорден раст во 2025

И покрај општиот пад на регистрациите на нови автомобили во Европа за 4,4% во јуни и 0,3% во првата половина…

July 25, 2025
БИЗНИС

Со инвестиција од 3,7 милиони евра, Царинската управа ќе работи на воспоставување на нов граничен премин Клепало со Бугарија

Со инвестиција од вкупно 3,7 милиони евра, Царинската управа ќе работи на воспоставување на нов граничен премин Струмјани-Берово (Клепало) со…

October 7, 2024
strana.mk

News

  • Advertise

Technology

  • Innovate
  • Gadget
  • PC hardware
  • Review
  • Software

Health

  • Medicine
  • Children
  • Coronavirus
  • Nutrition
  • Disease

Culture

  • Stars
  • Screen
  • Culture
  • Media
  • Videos

More

  • „Вујо мајсторе“ испушти победа против Холандија
  • About Us
  • Blog
  • Blog
  • Contact
  • Contacts
  • Courses
  • Customize Interests
  • Events
  • Home
  • Member Login
    • Password Reset
    • Profile
  • My Bookmarks
  • Our teachers
  • Registration
  • Single Course
  • Strana.mk
  • Time Home
  • Time Home 2
  • Time Home 3
  • Time Home 4
  • Вреди: Законот за бранители нема да помине без да бидат вклучени припадниците од ОНА
  • Ноле: Се мачев да земам здив, веќе немам 19 години
  • Саша Поповиќ пред да умре на ќерката и купил стан за да биде поблиску до неа

Subscribe

  • Home Delivery
  • Digital Subscription
  • Games
  • Cooking

© СТРАНА.МК.  All Rights Reserved.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?