Министерот за транспорт Александар Николоски во интервју за Алсат вели дека функционери на ДУИ и одредени структури од поранешната власт сакале да заработат со проектот за изградба на овој автопат. Во документите се вели дека Банката за обнова и развој од 2019 година ги одобрила средствата за изградба на овој пат и тие се достапни од 2021 година, но сепак сликата на терен е поинаква. Изградени се само 2 километри кои завршуваат во безна. Николоски обвинува дека поранешниот директор на државни патишта, Ејуп Рустеми, намерно го менувал проектот за да го поскапи проектот.
-Многу е важно што денеска на меѓуинституционално ниво го официјализираме почетокот на реализацијата на овој стратешки проект за Република Македонија. Временското растојание помеѓу Скопје и Приштина, од сегашните два часа, го прави само 45 минути, рече Бујар Османи, вицепремиер за европски прашања.
Ова е само еден дел, едно од десетината ветувања, каде со мапи и промотивни материјали се најавува почеток на изградбата на автопатот Скопје-Блаце, за кој се зборува со децении.
Од оваа конференција до денес поминаа четири години, но патот не е завршен. За 4 години биле изградени само 2 километри, а завршиле во дупка длабока 50 метри. Останатите 10,5 километри кои треба да продолжат до кружниот тек Станковец не се ни започнати.
Министерот за транспорт Александар Николоски во интервју за Алсат вели дека функционери на ДУИ и одредени структури од поранешната власт сакале да заработат со проектот за изградба на овој автопат. Во документите се вели дека Банката за обнова и развој од 2019 година ги одобрила средствата за изградба на овој пат и тие се достапни од 2021 година, но сепак сликата на терен е поинаква. Изградени се само 2 километри кои завршуваат во безна. Николоски обвинува дека поранешниот директор на државни патишта, Ејуп Рустеми, намерно го менувал проектот за да го поскапи проектот.
Николоски презентираше документ на компанијата за консултантски услуги СУЕЗ, која е избрана од ЕБОР за давање техничка помош за овој проект, што потврдува дека патот може да чини од 70 до 120 милиони евра повеќе од предвидената сума.
Во меѓувреме, во другиот допис е изразена загриженост за проектирање на шест тунели на овој патен правец, кои не ги исполнуваат стандардите.
Министерот нагласи и дека поседува документи за начинот на движење на имотот, од кои, како што рече, јасно се гледа како голем број имоти на трасата се препродадени на други сопственици. Тој рече дека го известил Обвинителството од кое бара да го истражи криминалот на „Државни патишта“.
Извор: Алсат телевизија