Според компанијата, последните преговори завршија без договор. Работник со 17 години стаж би добил бруто отпремнина меѓу 125.000 и 190.000 евра. Но, претставниците на работниците ја оценија понудата како несоодветна. Audi понуди двојно поголеми отпремнини од законски предвидените, вклучувајќи доброволни бонуси зависни од стажот, како и помош за наоѓање ново работно место.
По 75 години историја, фабриката на Audi во Брисел ќе го прекине производството на почетокот на 2025 година, оставајќи околу 3.000 вработени без работа. Преговорите за социјалниот план меѓу раководството и претставниците на работниците пропаднаа, што доведе до крај на обидите за компромис.
„Audi беше подготвен на компромис до самиот крај“, изјави Герд Вокер, директорот на производство на Audi. „За жал, социјалните партнери ја одбија нашата последна, подобрена понуда. Сега ќе се обратиме директно до вработените со нашата понуда.“
Прекин на производството и неуспешна потрага по инвеститор
Преговорите за социјалниот план беа проследени со протести и немири, а надежта за продолжување на работата на фабриката згасна во ноември, кога потенцијален инвеститор од секторот за комерцијални возила се повлече. Групацијата Volkswagen ја заврши потрагата по инвеститори и потврди дека производството во фабриката ќе заврши во февруари 2025 година.
Ова го означува крајот на една ера. Фабриката, отворена во 1949 година, започна со производство на возила во рамките на Volkswagen и подоцна стана дел од Audi AG во 2007 година. Од производствените ленти излегоа модели како VW Golf, VW Polo, Audi A1 и Audi A3, кои се симбол на автомобилската индустрија.
Овој историски крај ги отвора прашањата за судбината на вработените и за улогата на Audi во регионот по затворањето на својата белгиска фабрика.