Модната куќа Gerry Weber, која со години е во финансиски тешкотии, донесе конечна одлука – ги затвора сите свои малопродажни продавници, додека шпанската модна компанија Victrix го презема брендот.
Според најавите на компанијата од Хале, Западна Германија, Victrix ќе го преземе брендот Gerry Weber, но сите 40 преостанати продавници и продажни места во Германија и во странство ќе бидат затворени во наредните месеци.
Наместо своите продавници, новиот сопственик планира да ја дистрибуира колекцијата Gerry Weber преку партнерски малопродажни синџири кои нудат повеќе брендови.
Gerry Weber веќе беше банкротиран во 2019 и 2023 година, а поднесе барање за трет банкрот во март 2024 година, со надеж дека ќе продолжи со работењето со околу 230 вработени во Германија. Сепак, реструктуирањето не функционираше, па одлуката падна на продажба на брендот.
За време на последната стечајна постапка, 122 од 171 продавници беа затворени, а околу 450 работници беа отпуштени. Frima, основана во 1973 година под името Hatex KG, сега работи во 60 земји и вработува околу 1.000 луѓе ширум светот.
Victrix, семејната модна куќа од Матаро во близина на Барселона, позната по брендот Punt Roma, го купува брендот Gerry Weber за да ја зајакне својата позиција во сегментот на премиум средната класа, особено во Централна и Источна Европа, каде што Gerry Weber останува популарен.
Бројни проблеми за модните компании
„Gerry Weber е совршено решение за нашиот водечки бренд Punt Roma. Производството ќе биде интегрирано во нашите постоечки структури за да се обезбеди непречена транзиција за трговците на мало и клиентите“, рече Victrix, според агенциите.
Gerry Weber не е единствениот што се бори со финансиски проблеми. Познати брендови како Galeria Kaufhof, Esprit и SINN неодамна поднесоа барање за банкрот.
Заедно со слабата потрошувачка поради економската неизвесност, модните компании се соочуваат со зголемување на трошоците за енергија, кирија и плати, што особено влијае на физичките продавници кои веќе претрпеа загуби за време на пандемијата.