Кога Џејмс Квинси стана извршен директор на Кока-Кола во 2017 година, побарувачката за газирани пијалоци се намалуваше поради нивните здравствени ефекти. Според тоа, Кока-Кола направи напори да ги прошири своите понуди надвор од газираните и другите засладени пијалоци.
Клучен чекор во овие напори беше производството на млеко. Имено, Coca-Cola ја основа компанијата Fairlife со американскиот производител на млечни производи Select Milk Producers уште во 2012 година.
Оваа компанија потоа почна да произведува млеко со бадеми, протеини, па дури и ф’стаци, сето тоа во атрактивно минималистичко пакување. Ова го направи многу конкурентен во споредба со другите етаблирани производители на млеко. Coca-Cola целосно го купи Fairlife во 2020 година за 980 милиони долари. Ова е аквизиција која далеку ги надмина очекувањата на гигантот за газирани пијалоци.
Причината за тоа е неговата популарност на социјалните мрежи, особено во контекст на здравјето и благосостојбата. Американците се соочуваат со повисоки цени на храната и ја намалуваат својата потрошувачка, но производите на Fairlife без лактоза со двојно повеќе протеини се уште им се привлечни. Во 2022 година, Coca-Cola објави дека Fairlife надмина 1 милијарда долари во продажба. Овој успех е особено поттикнат од производот Core Power на Fairlife, т.е. протеински шејк кој нема многу силни конкуренти. Coca-Cola очекува Fairlife да има умерен раст оваа година бидејќи гради производствен капацитет во Њујорк. Сепак, газираните пијалоци сè уште го сочинуваат огромното мнозинство од продажбата на Кока-Кола. Сепак, Fairlife далеку го надмина Costa Coffee, кое Coca-Cola го купи во 2018 година.
„Никогаш не се очекуваше од Ферлајф да биде толку успешен, мислам дури ни за Кока-Кола“, рече Каумил Гајравала, аналитичар во финансиската фирма Џефрис. Сепак, 980 милиони долари не е конечниот износ на аквизицијата. Имено, според купопродажниот договор, Coca-Cola се обврза да потроши значително повеќе за аквизиција доколку порасне продажбата на производите на Fairlife, што и се случи. Имајќи предвид дека продажбата е зголемена, аквизицијата на крајот ќе изнесува 6,2 милијарди долари, што ќе ја направи една од најскапите аквизиции на Coca-Cola до сега, пишува CNN.