Германските потрошувачи купуваат помалку пиво. Падот на продажбата од 6,8 проценти во првите пет месеци од оваа година е од историски размери, според тврдењата на пиварницата Велтинс, според ДПА.
Пазарот на пиво во моментов слабее до степен што не сме го виделе од повторното обединување на Германија, изјави Рајнер Емиг, директор за продажба во Велтинс.
Падот од околу 2,3 милиони хектолитри од јануари до мај во споредба со истиот период минатата година е околу двојно поголем од вообичаениот годишен пад.
Дури и за време на пандемијата во 2021 година, се продаваше повеќе пиво.
Пиварниците веројатно нема да можат да го надоместат овој неочекувано голем удар до крајот на годината.
„Многу сончево, топло и суво време во првата половина од годината всушност требаше да им помогне на пиварите и угостителите“, рече директорот на пиварницата Фолкер Кул.
„Но, не го направи тоа. Луѓето сè уште го стегаа ременот“, додаде Кул.
Се очекува негативниот тренд да помине до 2026 година.
Многу пиварници се обидуваат да се снајдат преку безалкохолни производи, каде што конкуренцијата е особено жестока, рече Кул.
Сепак, вели тој, безалкохолните пива во најдобар случај се само „фластер“ за ублажување на болката. Тие не се спас во криза.